STUDENTEN!!

2012-09-12 | 12:10:10 | Allmänt

Började denna vecka med att bli sjuk, har kraftig halsfluss och måste äta pencillin i 10 dagar suck.
Så nu missar jag 2 veckor av skolan eftersom jag var i turkiet en och nu sjuk i en vecka, orkar inte!
Igår så skulle vi iallafall testa studentmössor och det var ända chansen så jag tvingade mig iväg fast jag hade 40 graders feber. Så jag beställde iallafall min oerhört fina mössa, en student 2013 tröja, visselpipa och lite annat roligt. Känns så oerhört nära nu! Bokade även studentkryssningen i Måndags natt och jag är så grymt taggad, kommer bli grymt! Bussresan till Stockholm känns ju väldigt dryg men sen känns det skitkul att få träffa massa folk.
Längtar så mycket så jag vet inte vart jag ska ta vägen, kan inte fatta att det är min tur att ta studenten nu. YEY!
Nu blire en kopp te och kurera så att jag blir frisk tills i helgen för då blir det en nykter utgång för mig medans vännerna dricker, man kan ha roligt även om man inte dricker. Pusshejs!
 
                                 Inte min mössa utan jag lånade bara en bild, min är tusen gånger finare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!