Laris Änglar.

2012-09-19 | 18:10:28 | Allmänt

Nu när man går tredje året så ska man göra en projektarbete som har med sitt program att göra så jag bestämde mig då för att göra mitt med min klasskompis Patricia. Vi kände att vi ville bidra och hjälpa nån så vi tänkte direkt på Laris Änglar. Så det vi ska göra nu är att försöka samla in så mycket pengar vi bara kan genom att sälja fika och andra saker, vi ska även stå utanför affärer med pengabössor och dela ut broschyrer ihopp om att folk ska läsa dom och skänka en slant. Så gå gärna in på http://larisanglar.se/ och skänk en slant eller ta kontakt med mig här om ni vill bidra och göra skillnad.
                                    
        

Kommentarer
Morsan säger:

Va ni gör det bra du och Patricia och alla andra som vill hjälpa till <3

Svar: Ja alla gör ett super jobb och det går ju till en bra sak så <3
aprilchild.blogg.se

2012-09-19 | 18:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!