I had to find you, tell you I need you.

2012-09-13 | 15:11:45 | Allmänt

Har varit feberfri i två dagar nu så jag passade på att gå på skolan, gick ändå bara 1 och en halv timme så det kändes chilledill. Så passade på att ta reda på vad jag missat, bokade in plugg dejt med Patricia i helgen också men blir självklart inte bara pluggning utan massa film och godsaker också, myspys. Fick också känslan av att klassen har kommit närmare varandra nu på sistone men jag kan ju ha fel, men inte konstigt om vi gjort det heller med tanke på att det är sista året så det stämmer nog och om det är så är det ju grymt kul. Jaja, nu ska jag iallafall plugga till mitt kära religons prov som jag har kvar sen förra året, men imorn ska det bort punkt slut. Så pusshej!
 
                  
                                              Bjuppar på denna bild på mig och min kära familj <3


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!