I gotta feeling that tonight’s gonna be a good night.

2012-09-15 | 10:40:21 | Allmänt

Vaknar med ett leende på läpparna och möts sedan av solen, verkar bli en kanon dag.
Snart blire god frulle, städning av lägenheten och sen en tur på dollar för att inhandla massa kattmat.
Känner mig bara så himla glad idag så jag vill bara dansa runt i hela lägenheten haha!
Idag så väntas iallafall surströmmingsmiddag med Mamma, moffa och lite mer folk, i love it. Ska bli så himla mysigt!
Sen efter det så blir det nykter utgång med bästaste vännerna, så som jag längtar! Tror det kommer bli en as rolig kväll med så himla mycket skratt och tokigheter. Så nu är det bäst jag sätter igång med storstädningen så att jag hinner med allt jag ska idag! Så pusshejs.
 
                                     
                                                                      Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!