Jag har världens finaste vän <3

2012-01-19 | 22:55:45 | Allmänt

Sitter just och skriver med min finfina vän Elin på facebook och inser att jag bara måste skriva ett inlägg om henne.


Hon heter Elin och är min bästa vän och även min släkting. Med henne kan man verkligen prata om allt, hon lyssnar och berättar det inte vidare sen. En äkta vän helt enkelt. Hon är liksom som en diamant, det finns få av dom men dom som finns är äkta. Hon är en av anledningarna till att jag kliver upp på morgon och går på skolan för att man vill höra hennes härliga skratt för det räddar ens dagar. Finns hur mycket som helst att berätta om henne men hon är bara bäst helt enkelt.


                                   
                                                                      Min finfina vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!