Programdag med bästa Opklasserna.

2011-09-08 | 13:50:16 | Allmänt

Hade programdag på skolan idag och det var så grymt roligt, lekte lekar och tokfikade.
Dagen började med att vi skulle dansa och leka tills det blev lunch och efter det så tävlade vi i olika lag.
Det var allt från att bygga pussel till att känna i burkar med gröt å russin.
De var kul att ha en sån här dag så man fick lära känna dom som går i 1an och 3an lite mer.

Men just nu så lyssnar jag på Break the spell - Björn skifs, underbar låt säger jag bara.
Ska snart hem till pappa och äta midda innan vi ska övningsköra och sen blir det pluggning med Emelie.
Så med andra ord så har det varit en grym dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!