Jag är dina drömmar, jag är den som aldrig säger nej.

2011-09-09 | 13:56:11 | Allmänt

Regn, regn och åter regn, är ett jävla skitväder idag men men, tur man ska vara med fina vänner hela helgen så man håller humöret uppe.
Men idag så hade vi iallafall skolfoto och jag blev jätte nöjd, bästa bilden på alla åren vi knäppt kort.
Jag lägger upp en bild sen när vi fått dom.
Ikväll så ska jag hem till Emelie på tjejkväll, spela spel och bara tok surra och på lördagen ska vi fira henne eftersom att hon fyller år i helgen.
Kanon helg som vanligt.

Tänkte också passa på att tipsa om en låt som jag är väldigt kär i Olle ljungström - En apa som liknar dig.
Skriver mer sen, over and out!
                              
                                                               Mina kära vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!