You keep on prayin' but things just stay the same.

2011-02-09 | 20:46:39 | Allmänt

Sitter just nu och lyssnar på Danko Jones med låten Had Enough.
Sen så ska jag se på tv och sova så man orkar upp till praktiken i morn.

Idag har jag varit ledig från praktiken så jag har lunchdejtat min vän Jessica.
Jag har även bestämt att jag ska gå på en skoterkurs i Rossön i helgen med massa vänner.
Kommer säkert bli en riktigt lyckad helg, men nog pratat om det.

I morn börjar jag praktiken klockan 7 och slutar 4, efter det ska jag vara med Hanna och hennes vän Johanna.
Det är näst sista dagen på praktiken i morn och sen har jag varit där i 4 veckor.
Men jag kan inte säga annat än att praktiken har varit jätte rolig och lärorik.
Sen på Måndag så börjar skolan igen och jag kan säga att jag faktiskt längtar.
Få träffa alla kompisar och få en massa läxor.




                                              Jag.

Kommentarer
Enander säger:

Sv: Gött att du är med :) Vinnaren publiceras ikväll!!

2011-02-15 | 08:43:22
Bloggadress: http://enaander.blogg.se/
Enander säger:

Hej, Dagens blogg är dragen! Kika in och se om det var du som vann :) Om inte så finns det en ny chans att anmäla sig nu!! Kram

2011-02-15 | 18:50:43
Bloggadress: http://enaander.blogg.se/
Emmie säger:

sv: Vad roligt att du är med :) Jag återkommer när finalisterna är utsedda :)

2011-02-16 | 16:50:28
Bloggadress: http://emmiev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!