Have ever try to smile and hide your pain, even though you’re not okey.

2011-02-23 | 13:21:59 | Allmänt

Sitter just nu på Svenskan och ska skriva en egen saga.
Annars idag så har jag varit och druckit milkshake med några kompisar på saga.
Det var riktigt roligt faktiskt och jag träffade även två gamla klasskompisar som hade praktik där.
Efter svenskan så har vi omvårdnad och då så ska vi läsa upp våra berättelser sen vi intervjua en vårdtagare på praktiken.

Efter skolan så ska jag hem och plugga och bara slöa hela kvällen.
Skulle också vilja köra skoter men tyvärr så har jag ingen.
Men som tur är så ska jag hém till min kära kompis i helgen och kanske provköra hennes ny polaris.

Nog om det, nu ska jag fortsätta med min saga som ska vara inlämnad idag.


 
                   Här kommer lite bilder på mig så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!