Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

2011-08-25 | 14:27:30 | Allmänt

Sitter just nu här och lyssnar på musik och bara tar det lugnt.
Funderar på att gå en promenad snart men jag vet inte om jag har nån ork.
Annars idag så ska jag fota lite med min kära syster och träffa en kompis.
I morn så ska jag åka till stan med vänner och handla massa kläder och käka kina mat.
Kommer bli mycket pengar fattigare och kläder rikare, måste bara komma ihåg att lägga undan lite pengar.
För på lördag ska jag och Jessica åka epa till hoting på bilträff, kommer bli ett riktigt bra avslut på sommaren.

Kan även passa på att ge er lite musiktips:
Heart - Alone.
Thriving ivory - Angels on the moon.
Den svenska björnstammen - Vart jag mig i världen vänder.

Uppdaterar mer sen, Hörshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!