We're flying above it all, Hold my hand, don't let me fall .

2011-08-16 | 16:14:21 | Allmänt

Var ett tag sen jag skrev nu så därför kan jag tala om att det är 12 dagar kvar av sommarlovet.
Men jag har iallafall haft ett jätte bra lov och har fortfarande jätte mycket kvar att göra under dessa 2 veckor.
Jag ska hinna åka till Farmor och Farfar med min syster och sen ska jag till Östersund med Maria.
Men det var bara en del av allt jag ska hinna under dom här dagarna.
Men jag ser verkligen framemot att börja skolan för jag har ett jätte bra schema och så saknar jag klassen.


              Lite dålig bild, men såhär ser iallafall mitt schema ut. 




Kommentarer
Elin säger:

Bloglovinbyte? :)

2011-08-16 | 21:55:17
Bloggadress: http://klaraochjag.blogg.se/
Karolin säger:

Fin blogg! :)

2011-08-16 | 21:59:37
Bloggadress: http://johanssonkarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!