I don't care if the whole club is dead 'Cuz the party's in my head.

2011-08-19 | 15:47:11 | Allmänt

Igår så åkte jag och syster hem till Farmor och Farfar en sväng för att hälsa på och sova över en natt.
Vi hade inte varit där på 1 år så det var uppskattat från allas sida.
Till middag så åt vi iallafall tacos och sen glass och maränger till efterrätt, kikade på film och bara myste.
Så just nu väntar jag på middan och sen ikväll ska jag träffa Maria en sväng.

                                                  Här kommer lite bilder sen igår. 
           
                                                   Jag och Farmor <3
           
           
Ha de bra så länge, hörshej!

Kommentarer
Sofia säger:

Gillar verkligen din design! Ha en bra helg :)

2011-08-19 | 15:58:03
Bloggadress: http://sofiaholgersson.blogg.se/
Quynh&Moa säger:

Hej, nu har jag & Moa en frågestund så kika gärna in och skriv några frågor så är du jättesnäll!



puss!

2011-08-19 | 17:37:05
Bloggadress: http://moaandquynh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!