SVERIIIIGE!

2012-09-07 | 16:34:39 | Allmänt

Äntligen hemma efter en kanon vecka i Turkiet med min underbara vän Maria!
Har solat massa, druckit drinkar och bara njutit av värmen, var över 40 grader mest hela tiden så jag klagar inte.
Var även till ett oerhört fint ställe som heter Pamukkale och där är det vita kalkstensklippor, bilder kommer nedanför. Blir nog en till resa dit inom kort och då ska det dras med ännu mera folk, woho.
 
Idag så har vi iallafall haft program dag på skolan så alla omvårdnadsklasser var tillsammans, riktigt skoj.
Hade massa stationer där man skulle göra olika saker, bland annat doppa ner huvudet i en skål med vatten och ta upp ett äpple och sen direkt efter ner med huvudet i en anna skål med mjöl och i den skulle man leta efter en sockerbit. Så det var diverse saker men oerhört kul och självklart fick vi go fika också, höjdpunkten på hela dan.
 
Här kommer lite bilder sen min underbara resa!
 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!