Livet är en fest!

2012-09-16 | 13:20:47 | Allmänt

Hade en skapligt rolig kväll igår med mina fina vänner trots att jag va nykter. Medans dom drack grogg så levde jag på blåbärssoppa och limpmackor, men det gick ju de också. Blev även mycket prat, skratt och rökning. Men nu taggar jag bara nästa helg för då ska jag ut och ta igen den här helgen så då blir det en dubbelfylla med Maria och Elin, TAGGA! Snart så ska jag iallafall plugga lite med Patricia så jag kan skicka in lite uppgifter, även fast jag knappt har nått att plugga haha. Sen ikväll blir det bara lugnt, blir en promenad och sen film mys med bästa Mamma, fint! Så pusshej.
 
 
                                                              Jag och mina fina vänner! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!