I'm driving one of your cars.

2012-09-16 | 19:23:31 | Allmänt

Glad, gladare, gladast tjej! Nyss varit ute och övningskört och det gick så himla himla bra, är så himla glad nu. Hade verkligen gett upp körkortet helt men nu vill jag bara köra hela tiden. Gjorde massa nya saker och klarade allt och fick inte ett ända kärringstopp, så det går verkligen framåt. Snart ska halkbanan bokas så att jag kan boka resten också för nu är jag pepp på att ta körkortet igen. Är som en berg och dalbana när det gäller mig och körkortet, men nu gick allt kanoners så då fortsätter jag och kämpa på. Wihooo!
Nu ska jag plugga till mitt religonsprov som jag skulle ha gjort i fredags men ska göra imorn istället för att jag inte kunde det och efter det blire film och chips med Mammsen, myys!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!