Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull!

2012-09-25 | 19:27:08 | Allmänt

Haft en riktigt bra dag på skolan idag. Men det bästa av allt var när jag stod och väntade på en kompis som jag skulle gå med till skolan så kom en som jag känner och gick förbi och önskade mig en bra dag! Sånt är verkligen uppskattat från min sida, så det gjorde verkligen hela min dag.
 
Så nyss var jag ute och gick en lång promenad med Patricia och bara hade massa tjejsnack, mycket mycket behövligt. Hade massa att prata om allt från skola till killar. Och jag säger bara en sak, fan va jag hatar att gilla nån. Det tar verkligen all min energi och slutar bara med tusen tankar. Så nu struntar jag i den här skiten och fokuserar bara på skolan och att må bra. Jag vet att jag kommer hitta den rätta till slut. Over and out!
 
                                                    Bästa vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!