Luck ain't even lucky, gotta make your own breaks.

2011-08-17 | 17:47:11 | Allmänt

Har nyss ätit jätte god thailändsk mat med Mamma, men den var as starkt. Brinner i munnen.
Annars idag så har jag varit med min bästa vän Alejja och vi såg film och bara pratade, mys.
Har varit en riktigt bra dag faktiskt, solen skiner och jag har varit med dom jag älskar så vad kan man mer begära?
Nu så ska jag och mamma ut på en promenad och sen ska vi dricka kaffe.

Ha det så bra så länge allihopa, hörshej.

                                                Jag och Alejja <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!