I'll leave my heart wide open, I will love and have no fear.

2011-08-08 | 15:55:49 | Allmänt

Sitter just nu och lyssnar på Brad Paisleys låt When i get where i`m going.
Har blivit galet kär i hans låtar och lyssnar bara på country nu för tiden.
Men somsagt det sägs att variation är bra.
Annars idag så har jag bara sovit och varit en sväng där jag sommarjobbade för att få papprena underskrivna, så nu inväntar jag bara mina kära och efterlängtade pengar.
Ikväll ska jag vara med min vän Patricia som jag inte har träffat på hela sommarlovet tror jag, men nu är det verkligen på tiden och det ska bli jätte roligt. 
Kan även säga att det är 3 veckor kvar till skolan börjar och jag längtar jätte mycket, vill helst börja skolan nu.
Träffa alla vänner och äntligen få börja göra nån nytta på dagarna igen istället för att bara sova bort dagarna.

Men nu ska jag ta och göra nån nytta, skriver mer sen. Hörshej!

Kommentarer
Carina Engström säger:

Härligt att du lyssnar på Brad Paisley, han e ju så himla bra :) Älskar också den låten + hundra andra. Du e jättefin på alla dina bilder :)

Kram

2011-08-08 | 17:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Maja Hansson;

Jag är en artonårig tjej som bor i Strömsund. Mina största intressen är mode, natur och musik. Och i framtiden så hoppas jag på att bli florist, eller någonting inom vården. I denna blogg så delar jag med mig utav erfarenheter, tankar, bilder, och sådant smått och gott. Mycket nöje!